Skok na głęboka wodę

16:07


Ach własnie minął mi pierwszy dzień w pracy. Jestem zmęczona ale mega zadowolona i prze szczęśliwa, że podołałam postawionemu sobie wyzwaniu. To dopiero początki dlatego wiem, że jeszcze nie raz się potknę. Tym bardziej jestem z siebie dumna. To dopiero pierwsza ze zmian, o których wspominałam wcześniej. To jak skok na głęboką wodę , ale tylko wtedy człowiek uczy się pływać. Podobnie będzie ze mną.






sukienka, marynarka - SH / szpilki- BERSHKA (vinted ) / okulary- SZACHOWNICA 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

13 komentarze

  1. pieknie wyglądasz
    połączenie pasków i czerwieni jest bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wyglądasz
    połączenie pasków i czerwieni jest bardzo udane

    OdpowiedzUsuń
  3. super :D życzę powodzenia :) praca jest ważna i gratuluję odwagi :) fajnie piszesz :) zdjęcia też kosmos :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Razem z czerwonym żakietem, wygląda to świetnie
    Obserwuje i pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja!
    obserwuję i liczę na rewanż♥
    siwusi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oby w pracy szło ci jak najlepiej ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w pracy! Dobrze dobrany zestaw!
    Pozdrawiam jeeverlly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję sukcesu i odwagi. Super wyglądasz!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa osoba, rowniez gratuluje. najciezej jest zaczac ale to sie odnosi do kazdych postanowien jak zapewne zdazylas zauwazyc hihi :D Zapraszam teraz do zapoznania sie z moja historia - za granicą.

    http://jungeundverliebt.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia w pracy! :)
    http://xperfectxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwień do Ciebie pasuje, podkreśla Ci oczy i włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w pracy. Gratuluję odwagi!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Obiektywna krytyka pomoże mi w dalszym doskonaleniu mojego bloga.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i odwiedzać również wasze blogi :)

About Me


About [span]me[/span]

Hello, my name is Olivia.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec.



Like us on Facebook

Popular Posts