My WISHLIST - urządzamy

20:18


Już od dłuższego czasu planuję remont mojego pokoju. Do niedawna były to tylko plany ale od wczoraj w końcu zaczęło się coś dziać. Z racje tego, że w końcu urządzę go po swojemu chciałam wam zaprezentować moją małą jak na razie listę must have. Jest to pierwsza odsłona i zacznę od wyposażenia pokoju.




- TOALETKA jest jednym z moich największych marzeń. Planowałam jej kupno od wielu miesięcy jednak potrzebowałam jakiegoś kopa aby kliknąć napis 'kup teraz' no i jest. Właśnie dzisiaj przyszła gigantyczna paczka z niesamowitą zawartością.
- DYWANIK Z OWCZEJ SKÓRY będzie idealną dekoracją wystroju mojego nowego wnętrza. Oczywiście dywanik z syntetycznego włosia jest doskonałym rozwiązaniem bo nie przekonam się do naturalnych wyrobów.
- wszelakie PODUSZKI , właściwie poszewki na poduszki. Totalnie zwariowałam na punkcie monochromatycznych zygzaków, kropek, pasków czy jeszcze innych wzorków. Na moim wielkim łóżku ich z pewnością nie zabraknie. 
- REGAŁ, na którym planuję wyeksponować wszelkie eleganckie buty.Paczka została zamówiona i czekam aż w końcu zagrzeje miejsce w moim pokoju. 
- DYWANIK SHAGGY jest cudowny, miękki i mega delikatny. Kolor różowy i szary doskonale wkomponuje się do nowego bardzo minimalistycznego wystroju. 
- na deser lampki COTTON BALLS, które totalnie mnie urzekły kiedy tylko po raz pierwszy je zobaczyłam. Są delikatne i bardzo dziewczęce, urocze i nadają bardzo przytulny i ciepły klimat w pomieszczeniu. Kupując je wybiorę kolory delikatne i stonowane, myślałam o różu, szarościach i bieli. 

Dajcie znać jak podobała się moja lista. Może na swojej macie któreś z tych rzeczy a może podobne. Koniecznie dajcie znać i pochwalcie się w komentarzach. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

9 komentarze

  1. Wrzuć zdjęcia poskładanej toaletki! i linka gdybyś mogła - sama poszukuję czegoś dla siebie :-) we wrześniu zaczynam remont, a moja stara toaletka już się rozlatuje - odziedziczyłam ją po mamie.


    www.pamolina.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tej toaletki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka toaletka też mi sie marzy ! ;) w poniedziałek wyprowadzam sie na nowe mieszkanie wiec bede kombinowac cos;)

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja osobiście też myślę nad zmianą mojego pokoju, więc dziękuję Ci za ten wpis! Nie ukrywam, że mnie zainspirowałaś!
    Zapraszam Cię też do mnie! ;)) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy. Mój pokój będzie remontowany na wiosnę, a ta toaletka jest niesamowita.

    http://pingusay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie marzyłam o toaletce, ale ta jest naprawdę przepiękna
    Po dawkę inspiracji zapraszam do mnie: http://magdalenabednarzewska.blogspot.com/2015/08/blake-little-rzezby-w-ruchu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałabym mieć garderobę <3

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarze. Obiektywna krytyka pomoże mi w dalszym doskonaleniu mojego bloga.
Staram się odpowiadać na każdy komentarz i odwiedzać również wasze blogi :)

About Me


About [span]me[/span]

Hello, my name is Olivia.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec.



Like us on Facebook

Popular Posts